Πολιτική Επιστροφών
Ο πελάτης του www.billios.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν που αγόρασε ή και να ζητήσει την αντικατάστασή στις παρακάτω περιπτώσεις:
1.Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προιόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης Μπίλλιος.
2.Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα-ελάττωμα στο προιόν το οποίο καλύπτει η εγγυησή του.
3.Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει λάθος προιόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
4.Σε κάθε περίπτωση που ο πελάτης άλλαξε γνώμη για την αγορά και δεν επιθυμεί το προιόν.
Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προιόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προιόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη ,πλήρη, χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στην συσκευασία τους συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς, καθώς και το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης. Tα χρήματα επιστρέφονται μέσω τραπέζης. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις η επιχείρηση Μπίλλιος μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή, πίστωση ή και αντικατάσταση. Στην περίπτωση που για την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προιόντος δεν ευθύνεται η επιχείρηση Μπίλλιος , το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές. Ακυρώνονται όλα τα παραστατικά που έχουν εκδοθεί μετά από συννενόηση με το λογιστήριο του πελάτη.